Scrapbooking Patchwork Tutoriales

14 junio 2011

Caseta d'ocells "Country Tilda" Bird wood house

Com no em puc estar quieta aquí teniu el projecte que us vaig anunciar que tenia en ment. Ahir, com que tenia festa, vaig pintar la caseta d'ocells amb pintura blanca. Li vaig donar dues capes. S'ha estat assecant 24 hores i aquesta tarda ja estava a punt per ser decorada. He utilitzat paper tilda, de la col.lecció folklore i kitchengarden, especial per decoupage. El disseny és meu. Espero que us agradi. Si tinc un moment demà us penjaré les imatges del procés d'elaboració.
Best wishes!!

5 comentarios:

  1. Quina cuccada !!!
    Jo en vull fer una per penjar en el jardí, però em diuen que desprès els ocells se'm menjaran les cireres del cirerer, en fi...
    Et felicito per la caseta !!!
    Petons

    ResponderEliminar
  2. Que bonica que t'ha quedat!! Quina gràcia! Si jo fós un ocellet, t'estaria ben agraïda!
    Ens veiem demà a les 16h

    ResponderEliminar
  3. Quina preciositat!!!! M'encanta!!!!! Vull ser un petit ocellet per viure a dins!!!!

    Molt i molt maca!!!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponderEliminar
  4. Quina bona idea Marta!!!!
    T'ha quedat fantàstica!!!!
    On compres els papers Tilda???
    Petonets wapa.

    ResponderEliminar

¡¡Gracias por dejar tu comentario!!!¡¡No tardes en volver!!♥♥♥