Scrapbooking Patchwork Tutoriales

09 diciembre 2012

COUNTRY WOOD HEARTS (cors de fusta)

Poc a poc començo a preparar cosetes per Nadal. Ja sé que cada dia queda menys però... diuen que més val tard que mai,no?? Moltes de vosaltres de ben segur que ja teniu la vostra caseta decorada amb detallets de tota mena...jo, ara, tot just començo,jeje!!
Avui us vull ensenyar uns cors de fusta que he folrat amb robes de diferents colors. Els materials que m'han fet falta són els que veieu a les imatges (robes, cola blanca, silicona freda, ondulina vermella, llapis, tisores, pinzell...)
Materials
Vitrina "abans"(antes, before)




Country hearts acabats
Vitrina "després" (después, after)
Aquests cors li han donat un toc més campestre a la nova vitrina de casa...I...és clar...a la cita no podia faltar la meva Tilda, que encara li ha donat un aire més "vintange-chic" a la imatge. Què us sembla??


2 comentarios:

  1. Molt be Marta, m'agrada com t'han quedat els cors, m'has donat una bona ideea, en tinc uns fets amb decopage que potser els transformaré i els forraré com tu amb teles i fiselines que tinc per casa.
    Una abraçada,

    ResponderEliminar
  2. Una idea preciosa i que dona molt caliu a un racó. Jo també m'he de posar les piles que encara no m'ha entrat l'esperit nadalenc jaja
    Ptns

    ResponderEliminar

¡¡Gracias por dejar tu comentario!!!¡¡No tardes en volver!!♥♥♥