Scrapbooking Patchwork Tutoriales

12 octubre 2011

Nous projectes


  • Hola a tot@s!! Avui com estem de festa he decidit avançar amb els meus projectes. El primer projecte que tinc entre mans és una funda per la meva màquina de cosir. Com podeu veure, la funda en qüestió, té forma de caseta country!Li faré floretes i gossets de camp!! A veure com quedarà!!.
  • El segon projecte que tinc començat es tracta d'una samarreta que li estic fent a la meva amiga Sònia. Aquesta vegada m'estreno amb les kokeshis!! (no us poso fotos perquè és una sorpresa!!) Espero que acabeu de passar una bona festa del Pilar i felicitats a totes les Pilariques!!!Abraçades per tutti!!!!!!!!!
Us recordo que encara esteu a temps d'apuntar-vos al sorteig que faré el proper dia 29!!!

4 comentarios:

  1. M'agrada molt com et queda el teu casita. Petons.

    ResponderEliminar
  2. Dons te bona pinta la caseta. Segur que et quedara fàntastica Marta. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Crec que et quedara mol xula, em sembla prou ariginal! Espero per veurala acabada.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Felicitats per les labors i el blog.
    Salutacions.
    www.lamerceriademalgrat.blogspot.com

    ResponderEliminar

¡¡Gracias por dejar tu comentario!!!¡¡No tardes en volver!!♥♥♥