Scrapbooking Patchwork Tutoriales

01 mayo 2011

Jugant amb textures

El curs que vam fer ahir amb la Brigit Aubeso va ser genial. Vam estar cosint gairebé tot el dia... Vam aprendre tècniques noves i vam conèixer materials desconeguts fins el moment, per nosaltres, com el famós "arrugado mágico",jeje!!En total havíem de fer sis activitats utilitzant diferents teixits (seda, tul...). He preparat un vídeo molt dinàmic del que vam fer ahir amb les companyes. La feina encara no està acabada...això ho hem de fer a caseta...Molts records per la Begoña de Polinyà, la seva profe de Caldes de Montbui...i com no, per les meves companyes de l'Empordà. Fins aviat!!
Create your own video slideshow at animoto.com.

4 comentarios:

  1. Quin reportatge més xulo !!!
    He que ho vam passar bé ? hi vam passar hores, pro de tot plegat i van sortir bonics treballs i noves inquietuds , espero!

    Fins a la propera !

    ResponderEliminar
  2. Hola Àngels!! Ja ho pots ben dir que ens hi vam passar hores...però l'esforç va valdre la pena!!Jo m'ho vaig passar molt bé!!
    Una abraçada!!

    ResponderEliminar
  3. Quin video més xulo,quina currada,el dia va estar genial, una abraçada,Fins aviat

    ResponderEliminar
  4. Et dic el mateix que li he dit a la Pilar, quin luxe de curset!!!
    M'agrada molt el que heu fet.
    Petons

    ResponderEliminar

¡¡Gracias por dejar tu comentario!!!¡¡No tardes en volver!!♥♥♥